26 February, 2020

AREE (Augmented Reality for Environmental Education)

Palun täida lühike küsimustik. Sinu panus on väga oluline – selleks kulub vaid paar minutit.

Liitreaalsus keskkonnahariduses

Please see the text in English, including 5 posters below (first 15 posters are in Estonian).

Liitreaalsus (ingl augmented reality ehk AR) on reaalse keskkonna ja virtuaalse keskkonna kombinatsioon, kus reaalse keskkonna “peale” kuvatakse arvuti genereeritud virtuaalsed objektid. Liitreaalsus on pikka aega tundunud kui metsik, futuristlik kontseptsioon, kuid tehnoloogia on meid ümbritsenud juba aastaid. Selle eesmärk on arvutis loodud piltide asetamine reaalsusvaate kohale, luues seeläbi reaalmaailma laiendava virtuaalvaate. 

Virtuaalreaalsuse puhul ei liideta reaalset maailma virtuaalsete objektidega, vaid genereeritakse uus maailm, mis ei ole otseselt seotud reaalse maailmaga. Liitreaalsust kasutatakse tänapäeval meelelahutuses, sõjanduses, disainis, turismis ja paljudes muudes valdkondades. Näiteks saab mööblit enne ostmist vaadata oma koju paigutatult. Liitreaalsus hakkab üha enam jõudma tavakasutajateni ning on saamas meie igapäevaelu osaks.

iSee on liitreaalsuse rakendus, mille ülesanne on pakkuda Sulle avastamiskogemust ja tehnoloogia uusi funktsioone, seda just keskkonnahariduses.

Igaüks meist elab oma reaalsuses, kus kombineerime reaalset ja virtuaalset keskkonda. Miks mitte laiendada piire ja kogeda liitreaalsust, et midagi uut kogeda ja õppida?

Soovides muuta teaduse ja keskkonna tundmaõppimist põnevamaks ning mitmekesistada õppeprotsessi, pakume võimalust proovida liitreaalsuse tehnoloogiaid.

„Liitreaalsus keskkonnahariduses“ on Erasmus+ rahastatud projekt, mille raames organisatsioonid kolmest Balti riigist – Eestist, Lätist ja Leedust töötasid välja liitreaalsuse tehnoloogia iSeeApp õppematerjale.

KUIDAS SEE TÖÖTAB?

  1. Altpoolt leiate plakatid (15 tk). Pange plakatid keskkonnahariduses töötavatele, teemast huvitatud isikutele ning noortele nähtavale kohale.
  2. Laadige iSeeApp rakendus alla oma nutiseadmesse. Avage rakendus.

3. Skaneerige plakatitelt üks kandiline sümbol heledamal taustal.

Sümbolid vastavad ühele käsitletavast teemast: vee tarbimine ja reostus, eetiline tarbimine, ökoloogiline jalajälg, tehisintellekt, digitaalne muutumine, jäätmete sorteerimine ja piiramine, jäätmeteta elu, rohelised ja nutikad linnad, energia säästmine, metsade kaitse, kliimamuutused.

4. Nautige sissejuhatavat videot!

EESTIKEELSED PLAKATID KASUTAMISEKS



Ootame väga Sinu tagasiside, mille palume saata e-postile info@involved.ee, aitäh!

HOW DOES IT WORK?

  1. Below you will find posters in English (5). Please make them available for those interested in environmental topics, both professionals and young people.
  2. Download iSeeApp application to your smart phone or tab. Open the application.

3. Scan one square symbol on a lighter background on poster.

4. Enjoy introductory video!

POSTERS IN ENGLISH

Please share your feedback with us, writing to info@involved.ee, thank you!

Background information about international project “Augmented Reality in Environmental Education”

From January 2020, Social Innovation Center (LV), in cooperation with partners from Lithuania (VSJ Innovation Bureau) and Estonia (MTU Involved), has launched a project called Augmented Reality for Environmental Education, financially supported by the European Union non-formal education program “Erasmus +: Youth in Action” and administered by the National Agency for International Youth Programs.

The purpose of the project is to promote the use of Augmented Reality as an innovative and effective tool for working with the immediate target group of the project – young people. The project also targets youth workers and educators involved in youth education. In particular, the project will focus on the field of environmental education. The project in Estonia will be implemented in cooperation with environmental educators, institutions, organisations and youth who will be one of the direct users of the project results.

This project is a solution to the challenge facing youth workers and educators today – to find new attractive ways to educate young people on important topics, in the context of this project – environment and climate change.

The project aims to:

  • Develop an educational tool with Augmented Reality Technology to promote the ICT and digital skills of youth workers;
  • Promote the use of an innovative digital tool, Augmented Reality, between youth workers and educators;
  • Promote new forms of youth work, open educational resources and better use of ICT potential;
  • Encourage and educate youth organisations to engage in innovative and creative thinking, to use and create new tools for youth participation using new technologies;
  • Promote the involvement of young people in environmental education in the partner countries and in the wider European region.

The project will develop a practical tool in the field of environmental education that can be freely used by anyone interested, and will be invited to participate in the project activities, not only to learn how to apply project results in everyday work but also to develop learning tools on augmented reality base.

The project will be implemented by spring 2021. If you have any ideas for collaboration, contact the project coordinator angel.casal@involved.ee

Angel Casal

Project Coordinator